AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2023 | |||||||
Articol: |
CONTRIBUȚIA CONSTRUCTIVISMULUI ÎN PREDAREA ÎNOTULUI. / THE CONTRIBUTION OF CONSTRUCTIVISM IN TEACHING SWIMMING. Autori: TUDOR ANDREI POP. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbeag.68(3).26 Received 2023 July 28; Revised 2023 September 3; Accepted 2023 September 4; Available online 2023 September 30; Available print 2023 November 30. pp. 93-108 VIEW PDF FULL PDF Rezumat: Contribuția constructivismului în predarea înotului. Acest articol își propune să urmărească o posibilă contribuție a constructivismului la reînnoirea pedagogiei specifice înotului. Dacă pedagogiile orientate de constructi¬vism au reînnoit profund modalitățile de înțelegere a predării sporturilor de echipă, nu același lucru este valabil și în ceea ce privește predarea disciplinelor sportive predominant tehnice. Prin identificarea diferențelor și a punctelor comune dintre diferitele forme de constructivism, articolul propune un cadru pedagogic orientat de această epistemologie care poate fi mobilizat în predarea înotului. Două studii de caz și consecințele lor în învățare, sunt propuse în vederea predării tehnicilor de înot fluture și bras. Cuvinte cheie: predarea înotului, predarea și învățarea înotului, perspective constructiviste. |
|||||||